Projektas „Pagirkime aptarnavimą“ – prasidėjo!

Džiugiai skelbiame projekto „Pagirkime aptarnavimą“ pradžią! Kviečiame įmones nedvejojant prisijungti prie projekto, o klientus nelikti abejingais ir palaikyti įmones, jų manymu vertas geriausiai klientus aptarnaujančios įmonės Lietuvoje vardo.

Vienas pagrindinių projekto tikslų – gerinti klientų aptarnavimo Lietuvoje kokybę. Ypatingai svarbus čia tampa klientas, be kurio grįžtamojo ryšio įmonės negali tikslingai inicijuoti pokyčių aptarnavimui gerinti ir kurti veiksmingų motyvacinių sistemų darbuotojams.

Būtent todėl kviečiame kiekvieną iš jūsų atiduoti savo balsą ir taip padėti sublizgėti įmonėms, investuojančioms daugiausiai pastangų į kokybišką aptarnavimą, tokiu būdu skatinant bendro klientų aptarnavimo kokybės lygio Lietuvoje kilimą.

Projekte dalyvaujančias įmones kiekvienas gali palaikyti balsuodamas už jas oficialiame „Pagirkime aptarnavimą“ puslapyje. Balsavimas vyksta paprastai: kiekvienas lankytojas gali balsuoti spausdamas „patinka“ mygtuką prie pasirinktos įmonės logo. Išsamesnės balsavimo taisyklės pateikiamos skiltyje „Apie projektą“.

Nepamirškite pasidalinti socialiniuose tinkluose, kad jūsų mėgstama įmonė sulauktų kuo daugiau palaikymo!

Galutinį balą lems ne tik balsavimo rezultatai, tačiau ir projekte dalyvaujančių įmonių aptarnavimo vietose atliktų slapto pirkėjo tyrimų, kuriuos atliks „Shopper Quality Group“.

Balsavimas už mėgstamą įmonę galimas visus 2020-uosius metus, o laimėtojai bus skelbiami kitų metų pradžioje specialiai surengtų verslo pusryčių ar konferencijos metu.

Daugiau informacijos apie projektą:  https://pagirkimeaptarnavima.lt/

0