Kaip atgaivinti ir palaikyti efektyvų klientų aptarnavimą pokarantininiu laikotarpiu?

Tris mėnesius trukusiam karantinui galiausiai pasibaigus verslai pamažu ima atgyti, o vartotojai dabar labiau nei bet kada išsiilgę veiklos, laisvalaikio ir žmonių kontakto. Tačiau net ir pasibaigus saviizoliacijai namuose ir visoms prekybos ir paslaugų vietoms vėl pereinant prie aktyvios veiklos, sakyti, jog grįžtame į įprastas vėžes būtų ne visai teisinga: panašu, kad kai kurios naujovės ir pokyčiai, susiformavę karantino laikotarpiu, greitu metu niekur nedings. Tad kaip pritaikyti klientų aptarnavimą prie „naujojo įprastumo“ sąvokos?

Pranešimai socialinėje erdvėje

Grįžtant prie labiau tradicinių veiklos būdų, net jei ir su tam tikromis apsaugos priemonėmis (pavyzdžiui, bekontaktėmis paslaugomis), būtina apie tai pranešti savo klientams. Pranešimus reikėtų ne tik talpinti socialiniuose tinkluose ir savo tinklalapyje, bet, esant galimybei, pateikti naujienas el. paštu ar trumposiomis žinutėmis, taip klientai aktualią informaciją gautų tiesiogiai ir operatyviai.

Nuolaidos ir akcijos

Karantinas, deja, neigiamai paveikė daugelio finansus, tad net ir ištikimiems klientams gali kilti abejonių, ar verta investuoti į ne pirmo būtinumo prekes ir paslaugas. Tokiu atveju veiksminga vartotojų pritraukimo priemonė – nuolaidos, akcijos ir ypatingi prenumeratų pasiūlymai. Kūrybiška nuolaidų strategija pademonstruos klientų palaikymą sudėtingu laikotarpiu bei paskatins juos įsitraukti į jūsų įmonės veiklą.

Nedidelis renginys

Nors žmonių skaičius susirinkimo vietose kol kas vis dar ribojamas ir rekomendacijos laikytis saugaus atstumo dar galioja, gyventojai ypatingai noriai dalyvauja koncertuose, parodose, akcijose ir kituose renginiuose, kurių po truputį vis daugėja. Norint priminti vartotojams apie savo prekinį ženklą, o kartu galbūt  ir pristatyti atsiradusias naujoves savo veikloje, efektingas sprendimas – socialinis renginys. Net jei renginys ir nedidelis bei organizuojamas atsižvelgiant į visas saugumo priemones, linksmas ir kokybiškas laiko praleidimas komunikuojant su kitais šiuo metu gali būti itin veiksmingas būdas klientams pritraukti.

Naujas „lojalaus kliento“ apibrėžimas

Akcijos, ypatingi pasiūlymai ir kitokios iniciatyvos, skatinusios klientų lojalumą prieš karantiną, vargu ar beveiks jam pasibaigus. Tinkamas grįžtamasis ryšys iš nuolatinių klientų padės identifikuoti esminius vertybinius pokyčius, į kuriuos atsižvelgiant reikėtų koreguoti savo veiklos strategiją. Patikimiausi būdai gauti atsiliepimus ir naudingas įžvalgas iš vartotojų – apklausos, klientų skatinimas palikti atsiliepimus ir įvertinimus bei slapto pirkėjo paslaugos.

1