Projekto partneriai

Pirmuoju projektu partneriu tapo įmonė „Shopper Quality Group“, kuri specializuojasi slapto pirkėjo, klientų pasitenkinimo tyrimuose, virtualaus koučingo, konsultacijų bei mokymų srityse.

„Shopper Quality Group“ ne tik visapusiškai parems projektą, bet ir prisidės prie galutinio rezultato: projekte dalyvaujančių įmonių aptarnavimo vietose atlikti slapto pirkėjo tyrimai sudarys dalį galutinio balo.

Projektas „Pagirkime aptarnavimą“ skirtas gerinti klientų aptarnavimo kokybę Lietuvoje, įtraukiant visus aptarnavimo proceso dalyvius: aptarnaujančias įmones, personalą bei klientus.

Įmonės kviečiamos prisijungti ir dalyvauti geriausiai aptarnaujančios įmonės Lietuvoje rinkimuose, o gyventojai – balsuoti oficialioje projekto svetainėje, skiltyje „Balsavimas“, o norintys pasidalinti teigiamais atsiliepimais apie puikaus aptarnavimo atvejus gali tai padaryti skiltyje „Pagirkite“.

Palaikykite savo mylimiausias įmones!

Daugiau informacijos apie projektą galite rasti čia.

0