„Pagirkime aptarnavimą“ dalyvių vis daugėja!

Džiugiai galime pranešti, kad per liepos mėnesį prie projekto prisijungė dar 17 įmonių:

„Gera dovana“ www.geradovana.lt
„Fastlink“ www.fastlink.lt
„Pramogų imperija“ www.pramoguimperija.lt
„Kamėja“ www.kameja.lt
„Moki-veži“ www.mokivezi.lt
„Florisima“ www.florisima.lt
„Dovanų šalis“ www.dovanusalis.lt
„Locals.lt“ www.locals.lt
„Krispo“ www.krispo.lt
„Optometrijos centras“ www.optometrija.lt
„Figaro“ www.figaro.lt
„C&D style“ www.cdstyle.lt
„Mobili prekyba“ www.mp.lt
„L’occitane“ https://lt.loccitane.com
„Adampolis“ www.adampolis.lt
„Samsung parduotuvė“ www.samsung.com/lt
„Rieker“ www.riekerbatai.lt

Visos projekte dalyvaujančios įmonės visapusiškai investuoja į kokybišką klientų aptarnavimą ir rūpinasi, kad kiekvienas klientas jaustųsi ypatingas bei liktų patenkintas savo apsipirkimo patirtimi!

Norite ir jūs prisidėti prie klientų aptarnavimo kokybės gerinimo Lietuvoje?

Palikite pagyrimą puikiai jus aptarnavusiai įmonei čia ir balsuokite už ją geriausiai klientus aptarnaujančios įmonės Lietuvoje rinkimuose čia.

0