Prasidėjo projektas „Pagirkime aptarnavimą“

 

Pasibaigus karantinui Lietuvoje, startavo naujas projektas „Pagirkime aptarnavimą“, kurio metu vyksta geriausiai klientus aptarnaujančios įmonės rinkimai bei renkami gyventojų pagyrimai įmonėms.

Vienas pagrindinių tikslų – kelti klientų aptarnavimo kokybės lygį Lietuvoje. Prisidėti prie projekto tikslų skatinami visi Lietuvos gyventojai, suteikiant grįžtamąjį ryšį įmonėms balsuojant geriausiai aptarnaujančios įmonės Lietuvoje rinkimuose, taip pat – paliekant atsiliepimus kokybiško klientų aptarnavimo atvejais adresu www.pagirkimeaptarnavima.lt.

Nors projektas prasidėjo prieš nepilnus du mėnesius, dalyvių sąraše jau matomos 32 įmonės, tarp kurių „Kesko Senukai“, „Viada“, „Čili pica“, „Soya“, „Gera dovana“, „Kika“, „Lonas“, „Dovanų šalis“, „Fastlink“, „Chačapuri“, „Figaro“, „Optometrijos centras“, „Moki Veži“ „Žana“, „Pietro Filipi“, „Itella“, „Locals.lt“, „Aukso meistrai“; „Florisima“, „Krispo“, „Domus Lumina“, „Kamėja“, „Pramogų imperija“, „Georgian house“, „C&D Style“, „L’occitane“, „Mobili prekyba“, „Samsung parduotuvė“, „Adampolis“, „Rieker“, „Melga“ ir „Bohemia“. Prie projekto taip pat prisijungė informacinis partneris prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“, kuris itin palankiai sutiko projektą ir skatina nuomininkus dalyvauti projekte ir taip prisidėti prie klientų aptarnavimo kokybės kilimo Lietuvoje.

Visos dalyvaujančios įmonės ypatingai vertina savo klientus bei investuoja į kuo kokybiškesnį aptarnavimą. Dalyvavimas projekte – dar vienas įrodymas, koks svarbus šioms įmonėms yra darbuotojų įvertinimas ir motyvavimas bei klientų požiūris į vyraujančią aptarnavimo kultūrą.

„Orientacija į kliento poreikius bei apsipirkimo patirties gerinimas yra strateginis „Kesko Senukai“ tikslas. Puiki kliento apsipirkimo patirtis susideda ne tik iš gausaus asortimento, gerų kainų bei gausių akcinių pasiūlymų, bet didele dalimi ir iš malonaus aptarnavimo, naudingo patarimo ar pagalbos randant geriausią sprendimą kliento poreikiams patenkinti. Siekiame gerinti klientų aptarnavimo kokybę ne tik skirdami didelį dėmesį darbuotojų konsultavimo įgūdžių tobulinimui, bet ir prekybos centruose įgyvendindami inovatyvius sprendimus. Dalyvavimas projekte „Pagirkime aptarnavimą“ – puiki galimybė patikrinti, ar mūsų pastangas jaučia bei kaip jas vertina mūsų klientai“, – komentuoja Diana Barauskienė, „Kesko Senukai Lithuania“ klientų patirties grupės vadovė.

Šias projekto naudas atpažįsta ir „Viada“ marketingo vadovė Šarūnė Kulšytė – Žičkienė, pasak kurios, degalinės darbuotojų darbas yra įvairiapusis ir neretai nelengvas, tad darbuotojo pastebėjimas ir pagyrimas už puikų aptarnavimą rodo, jog jis yra svarbus, gerai išmano savo darbą. „Tikime, kad teigiami klientų įvertinimai darbuotojus motyvuoja, o nuoširdi padėka, dėmesys nieko nekainuoja, bet padaro stebuklus!“ – dalyvavimą projekte komentuoja Š. Kulšytė – Žičkienė.“

„Dalyvaudami projekte „Pagirkime aptarnavimą“ palaikome idėją skatinti žmones pasidalinti puikia aptarnavimo patirtimi, teigiamomis emocijomis, kurios džiugina ir motyvuoja. Patys nuolat stebime ir vertiname klientų atsiliepimus, stengiamės puoselėti jų pasitikėjimą, tad dalyvavimas projekte leis papildomai išgirsti pirkėjų nuomonę. – komentuoja „Geros dovanos“ klientų aptarnavimo projektų vadovė Lina Mulevičienė.

Parduotuvių tinklo „KIKA“ vadovė Lolita Bareikienė džiaugiasi galimybe ne tik motyvuoti darbuotojus, kurti teigiamas patirtis su tarp klientų ir prekinio ženklo, bet ir apskritai prisidėti prie klientų aptarnavimo temos Lietuvoje stiprinimo: „KIKA tinklui

aptarnavimas yra prioritetinė veiklos sritis. Mūsų konsultantai atiduoda visą savo širdį bei žinias, todėl tikimės, kad jie sulauks didžiulio klientų palaikymo. Ypač džiugina projekto pozityvumas, ištraukiantis mus visus iš įpročio skųstis, pastebėti vien neigiamus aspektus ir vedančio link padėkos bei pasidžiaugimo pardavėjų įdėtomis pastangomis. Kuo daugiau tokių projektų, tuo daugiau nuostabių apsipirkimo patirčių!“

Dalyvavimas giriant įmones už jų pastangas ir indėlį į kokybišką aptarnavimą svarbus ne tik įmonėms, bet ir patiems klientams, kadangi viskas sugrįžta ratu: kuo daugiau įvertinimo sulaukia įmonės aptarnavimas, tuo įmonės labiau motyvuotos jį vis gerinti ir palaikyti gerus standartus, o kokybiškas aptarnavimas – kiekvieno kliento lūkestis.

Įmonės „LONAS“ vadovas Domas Jakutis komentuoja, kad dalyvaudami projekte meta sau iššūkį – tapti geriausiai klientus aptarnaujančia įmone ne tik baldų sektoriuje, bet ir visoje Lietuvoje. Projektas taip pat yra puiki galimybė įvertinti esamas klientų aptarnavimo strategijas ir jų veiksmingumą: „Esame tikri, kad turime surinkę šaunią komandą saLONUOSE, konsultantus telefonu ir internetu. Pernai įmonės viduje įkūrėme Klientų aptarnavimo komitetą, kurį sudaro įvairių skyrių specialistai. Čia sprendžiame ir siūlome idėjas, kaip pagerinti klientų aptarnavimą. Norime įgyvendinti dar daugiau idėjų, o dalyvaudami projekte „Pagirkime aptarnavimą” turime galimybę įsivertinti, ar einame teisinga linkme. Juk pirkėjas – svarbiausias!“

Projekto iniciatoriaus ir partnerio, įmonės „Shopper Quality Group“ valdybos narės Neringos Kazlauskienės teigimu projekto www.pagirkimeaptarnavima.lt išskirtinumas – šviesi ir teigiama idėja įvertinti klientų aptarnavimo kokybe besirūpinančias įmones ir darbuotojus: „Šiuo sudėtingu laikotarpiu ypatingai svarbus tampa palaikymas. Turime skatinti aptarnaujančių darbuotojų motyvaciją pastebint ir įvertinant jų pastangas.“ N. Kazlauskienės teigimu, Kiekvienas, net paprasčiausias, pagyrimas motyvuoja darbuotojus ir skatina stengtis labiau dėl klientų, o tai tiesiogiai atsiliepia ir įmonių pardavimų rodikliams. „Bendrą klientų aptarnavimo kokybės lygį Lietuvoje įmanoma pakelti tik visiems kartu, kaip bendruomenei, skatinant įmones prisijungti prie projekto ir gyventojus – palaikyti įmones pagiriant bei atiduodant savo balsą rinkimuose.“ – gyventojų aktyvumo svarbą komentuoja viena iš projekto steigėjų.

Balsavimas už pasirinktas įmones vyksta oficialioje projekto internetinėje svetainėje adresu www.pagirkimeaptarnavima.lt, kur kiekvienas norintis taip pat gali palaikyti įmones palikdamas joms teigiamus atsiliepimus skiltyje „Pagirkite“. Pagyrimų jau susilaukė įmonės „Fastlink“, „Kesko Senukai“, „Lonas“, „Gera dovana“, „Dovanų šalis“, „Moki-veži“ ir kt.

Už projekte dalyvaujančias įmones balsuoti galima nuo jos įstojimo į projektą dienos iki 2020 metų gruodžio 31 d. Kiekvienas lankytojas gali balsuoti už norimas įmones po vieną kartą iš vieno IP adreso.

Šaltinis: Alfa.lt

Straipsnį taip pat galite skaityti:

https://www.alfa.lt/straipsnis/50427876/lietuva-vel-atsilieka-del-ko-baltarusijos-it-sektorius-keliasi-i-latvija-bet-ne-pas-mus

0