„Pagirkime aptarnavimą“ ambasadorių akademija

„Pagirkime aptarnavimą“ Ambasadorių Akademija skirta organizacijų klientų aptarnavimo specialistams, personalo darbuotojams ir kitiems, dirbantiems su klientais. Akademijos tikslas – padėti kuo geriau suprasti savo klientus, jų poreikius bei probelmas, atrasti sprendimus joms ir pasiekti aukščiausią klientų aptarnavimo kokybę. Stiprinti pardavimo ir komunikacijos įgūdžius.

Dėl individualių ar atvirųjų mokymų galite kreiptis el. paštu info@pagirkimeaptarnavima.lt

 

“Pagirkime aptarnavimą” ambasadorių akademijos lektoriai

 

  • Neringa Kazlauskienė – Shopper Quality Group valdybos narė ir “Pagirkime aptarnavimą” iniciatyvos autorė.
  • 14 metų patirties slapto pirkėjo ir rinkos tyrimuose. 
  • 22 metai patirties tarptautinėje rinkoje: Baltijos šalyse, Lenkijoje, Jungtinėje karalystėje, Belgijoje ir Olandijoje.
  • 22 metai patirties pardavimų didinimo ir rinkodaros srityje.
  • 14 metų patirties konsultuojant įmones veiklos efektyvumo didinimo klausimais, taip padedant joms pasiekti didesnį pelną.
  • Aušra Žvinklienė – sertifikuota Mastermind moderatorė.
  • Kompetencijos sritys: viešas, įtaigus kalbėjimas, kliento poreikių aiškinimasis, klientų aptarnavimas, charizmos ir kitų asmeninių savybių ugdymas.
  • 18 metų praktinės patirties pardavimų ir klientų aptarnavimo srityje.
  •  20 metų renginių vedimo patirtis.
0