Geriausi klientų aptarnavime

2020 metais “Pagirkime aptarnavimą” projekte dalyvavo 56 įmonės, iš kurių 17 apdovanotos kaip geriausiai klientus aptarnaujančios įmonės savo sektoriuje. Taip pat buvo įsteigtos dvi papildomos nominacijos – už daugiausiai klientų pagyrimų bei geriausius slapto pirkėjo tyrimo rezultatus. Projekte įmonės sulaukė daugiau nei 16 000 balsų ir daugiau nei 400 pagyrimų. Viso projekto nugalėtoja 2020 metais paskelbta įmonė “Kika”. Projekto sveikinimai vyko nuotoliniame seminare “Efektyvus 2021 m. klientų patirties valdymas: galimybės ir iššūkiai”.

2020 metų "Pagirkime aptarnavimą" projekte geriausius suminius rezultatus klientų aptarnavime pasiekė "Kika". Įmonė sulaukė daugiau nei 3000 balsų bei pasiekė gerus slapto pirkėjo tyrimo rezultatus. Šia proga įmonė apdovanota graviruota statulėle ir lyderio klientų aptarnavime statusu. „Šis apdovanojimas tik įrodo, koks svarbus yra ilgametis įdirbis bei dalijimasis žiniomis, meile ir rūpesčiu su klientais," - teigia Lolita Bareikienė - "Kika" tinklo vadovė, nuotraukoje esanti kartu su Kauno regiono mažmeninės prekybos padalinio vadove Aušrine Ečevarria Zonyte.

GERIAUSI KLIENTŲ APTARNAVIME SEKTORIUOSE:

0