Jus puikiai aptarnavo ir norite pasidalinti savo teigiama patirtimi?
Žinote išskirtinių kliento aptarnavimo atvejų?
Manote, jog malonus darbuotojas vertas išgirsti Jūsų pagyrimą dėl atlikto darbo?
Palikite savo atsiliepimą ir prisidėkite prie aptarnavimo kokybės gerinimo Lietuvoje!
Šiandien apsilankymas L'Occitane parduotuvėje Panoramoje buvo kitoks negu paprastas vizitas parduotuvėje, o labiau priminė tas trumpas vasaros akimirkas pripildytas ne tik kvapų, bet ir nuoširdaus dėmesio. Vos tik peržengus slenkstį, mane pasitiko draugiškos ir šypsenomis spindinčios merginos. Jų gebėjimas atsakyti į klausimus ir pateikti naudingų patarimų bylojo apie profesionalumą ir aistrą savo darbui. Tikrai teko pasijausti išskirtiniu svečiu... Merginų gebėjimas įsiklausyti į mano norus ir suprasti, ko ieškau, man reiškė daug daugiau nei tik paprasčiausias produkto pardavimas. Jos skleidė tokią šilumą ir draugiškumą, kad bendravimo akimirkomis jaučiausi tarytum būčiau apsuptas senų draugų kuriuos netyčia sutikau vėlyvo vakaro apsuptyje. Esu labai dėkingas už tokias apsilankymo akimirkas ir nekantrauju sugrįžti bei dar kartą pasimėgauti šia nepaprasta patirtimi. Nuoširdžiai tikiuosi, kad šis atsiliepimas pasieks ne tik administracijos darbuotojus, bet ir pačias merginas kurios to nusipelnė.
Labai norime pasakyti didelį ačiū Bags&more konsultantei už kantrybę ir pagalbą skambinant į kitus padalinius dėl likučių patikros. Ačiū dar kartą už "extra" pastangas.
Norėčiau išreikšti savo didelį dėkingumą Topo centrui už puikią patirtį, perkant televizorių. Nuo pat pirmo apsilankymo iki prekės pristatymo buvau sužavėta profesionaliu ir maloniu aptarnavimu.
Lankiausi Vilniaus Akropolio Bags&more parduotuvėje. Bendravau su konsultante, išsirinkau lagaminą, kurio ši parduotuvė neturėjo. Ši konsultantė labai maloniai bendravo, pasirūpino, kad mano norimas lagaminas būtų atvežtas į Vilniaus Akropolio parduotuvę. Buvau aptarnautas labai maloniai ir rūpestingai. Ačiū!
Topo centre labai gražiai ir paslaugiai aptarnavo.