Apie projektą

Projekto „Pagirkime aptarnavimą“ vienas pagrindinių tikslų – gerinti klientų aptarnavimo kokybę Lietuvoje, įtraukiant visus aptarnavimo proceso dalyvius: tiek įmones, skatinant jas teikti kuo aukštesnio lygio aptarnavimą, tiek klientus, raginant juos įvertinti ir palaikyti šias įmones.

Projekto metu bus renkamos ir skelbiamos geriausiai klientus aptarnaujančios įmonės Lietuvoje.

 

Savo mėgstamą įmonę gali palaikyti kiekvienas, balsuodamas šiame puslapyje bei pagirdamas puikaus aptarnavimo atvejus skiltyje „Pagirkite“. Palikti atsiliepimai bus perduoti įmonėms bei matomi viešai pačiame puslapyje.

 

Įmonei tapus projekto dalyve, už ją balsuoti galima nuo jos įstojimo į projektą dienos iki 2021 metų gruodžio 31 d. Taigi, kuo anksčiau įmonė tampa dalyve, tuo daugiau galimybių ji turi surinkti daugiau balsų.

 

Balsavimas vykdomas šioje „Pagirkime aptarnavimą“ svetainėje, skiltyje „Balsavimas“. Kiekvienas lankytojas iš to paties IP adreso gali balsuoti už kiekvieną įmonę po vieną kartą, tad įmonėms rekomenduojama pranešti savo klientams apie dalyvavimą projekte ir dalintis informacija socialinėse erdvėse norint sulaukti kuo daugiau palaikymo.

 

Galutinius kiekvienos įmonės rezultatus nulems ne tik surinktų balsų skaičius – prie jų prisidės „Shopper Quality Group“ atliktų slapto pirkėjo tyrimų rezultatai. Slapto pirkėjo tyrimai yra puikus būdas objektyviai pamatuoti bendrą kliento patirtį bei įvertinti kaip įmonė tam tikrame sektoriuje atitinka klientų aptarnavimo standartus.

 

Galutinį rezultatą sudarys:

 

  • Balsavimo rezultatai – 85%
  • Slapto pirkėjo tyrimų rezultatai – 15%

 

 

Daugiausiai balsų surinkusios įmonės savo sektoriuje ir geriausiai klientus aptarnaujanti įmonė bus skelbiamos 2022 m. pradžioje. Rezultatus paskelbsime projekto svetainėje bei specialiai surengtų verslo pusryčių ar konferencijos metu, kur geriausiai pasirodžiusių įmonių laukia ir apdovanojimai.

 

Balsuokite dabar skiltyje „2021 metų balsavimas“!

https://pagirkimeaptarnavima.lt/balsavimas/

0