- Bendrosios nuostatos
- Projekto „Pagirkime aptarnavimą“ (toliau – Projektas) nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Projekto tikslus, uždavinius, dalyvius, organizavimo ir vykdymo tvarką, dalyvių vertinimo ir apdovanojimo tvarką.
- Prie projekto įgyvendinimo prisideda oficialus partneris Shopper Quality Group.
- Projekte dalyvaujančio prekinio ženklo (toliau – Dalyvis) prekybos vietoje bus atlikti slaptojo pirkėjo vizitai, kuriuos teikia Shopper Quality Group. Vizitai gali būti atliekami atvykstant į įmonę (klientų aptarnavimo vietą) arba nuotoliniu būdu (skambutis į įmonę, el.užklausa ar pan.)
- Projekto tikslas ir uždaviniai
- Projekto tikslas – gerinti klientų aptarnavimo kokybę Lietuvoje.
- Projekto uždaviniai:
- Išrinkti geriausiai klientus aptarnaujančią įmonę Lietuvoje.
- Išrinkti kiekvieno sektoriaus geriausiai klientus aptarnaujančią įmonę Lietuvoje.
- Projekto metu atkreipti dėmesį į klientų aptarnavimo kokybės svarbą aptarnavimo procese įmonei ir klientui.
- Projekto eiga ir dalyvavimo jame tvarka
- Projektas prasideda kiekvienų metų sausio 1 d. ir baigiasi metų gruodžio 31 d.
- Visiems Projekto Dalyviams yra suteikiama galimybė gauti ir gamintis Projekto komunikacijai skirtus maketus. Reklaminės medžiagos spausdinimo išlaidas dengia pats Dalyvis.
- Projekte gali dalyvauti visos Lietuvoje veikiančios įmonės, kurios turi savo prekybos taškus fizinėje arba internetinėje erdvėje.
- Visi Dalyviai yra suskirstomi į atitinkamus sektorius.
- Vienas Dalyvis yra priskiriamas vienam sektoriui.
- Iki einamųjų metų pabaigos, kiekvienas Dalyvis Projekto metu gauna po penkis slaptojo pirkėjo vizitus.
- Projekto metu kiekvienas Dalyvis renka balsus už savo prekės ženklą.
- Projekto metu visos Lietuvos įmonės gali gali būti pagirtos Projekto tinklalapyje www.pagirkimeaptarnavima.lt.
- Projekto Dalyvių vertinimas ir apdovanojimas
- Galutiniai metiniai Projekto rezultatai yra renkami iki einamųjų metų gruodžio 31 dienos.
- Gauti balsai už prekės ženklo aptarnavimą sudaro 85% galutinio rezultato.
- Atliktų slaptojo pirkėjo vizitų anketų rezultatai sudaro 15% galutinio rezultato.
- Slapto pirkėjo anketos bei scenarijai sudaromi organizatorių. Vizitai atliekami atsitiktinėmis Dalyvio darbo valandomis organizatorių atsitiktine tvarka parinktose lokacijose.
- Galutinio metinio rezultato skaičiavimo metodika yra pateikiama dokumente „Rezultatų skaičiavimo instrukcijos“.
- Pasibaigus Projekto einamiesiems metams, išrenkamas vienas Dalyvis, surinkęs aukščiausią galutinio rezultato balą.
- Pasibaigus Projekto einamiesiems metams, išrenkama po vieną Dalyvį kiekviename sektoriuje, surinkusį aukščiausią galutinio rezultato balą savo sektoriuje.
- Jei sektoriuje lieka 1 dalyvis – įmonė atlieka savo iniciatyva sektoriaus tyrimą, tačiau prekinis ženklas netenka galimybės laimėti geriausiai klientus aptarnaujančios įmonės statuso.
- Pasibaigus Projekto einamiesiems metams, kitų metų pradžioje renginio metu yra paskelbiami metų Projekto laimėtojai.
- Baigiamosios nuostatos
- Dalyvavimas projekte reiškia Dalyvio sutikimą su visomis projekto sąlygomis ir šiais nuostatais.
- Organizatoriai pasilieka teisę keisti Projekto organizavimo sąlygas prieš tai iš anksto pranešę Projekto Dalyviams.
- Dalyvavimas projekte yra tuo pačiu ir sutikimas su prekinio ženklo logotipo naudojimu socialiuose tinkluose bei internetiniame puslapyje.
- Visa informacija, susijusi su Projektu, bus skelbiama Projekto internetinėje svetainėje – pagirkimeaptarnavima.lt.
Dėl projekto informacijos galite kreiptis el. paštu info@pagirkimeaptarnavima.lt