„Pagirkime aptarnavimą“ projekto nuostatos
  1. Bendrosios nuostatos
    • Projekto „Pagirkime aptarnavimą“ (toliau – Projektas) nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Projekto tikslus, uždavinius, dalyvius, organizavimo ir vykdymo tvarką, dalyvių vertinimo ir apdovanojimo tvarką.
    • Prie projekto įgyvendinimo prisideda oficialus partneris Shopper Quality Group.
    • Projekte dalyvaujančio prekinio ženklo (toliau – Dalyvis) prekybos vietoje bus atlikti slaptojo pirkėjo vizitai, kuriuos teikia Shopper Quality Group. Vizitai gali būti atliekami atvykstant į įmonę (klientų aptarnavimo vietą) arba nuotoliniu būdu (skambutis į įmonę, el.užklausa ar pan.)

  2. Projekto tikslas ir uždaviniai
    • Projekto tikslas – gerinti klientų aptarnavimo kokybę Lietuvoje.
    • Projekto uždaviniai:
      • Išrinkti geriausiai klientus aptarnaujančią įmonę Lietuvoje.
      • Išrinkti kiekvieno sektoriaus geriausiai klientus aptarnaujančią įmonę Lietuvoje.
      • Projekto metu atkreipti dėmesį į klientų aptarnavimo kokybės svarbą aptarnavimo procese įmonei ir klientui.

  1. Projekto eiga ir dalyvavimo jame tvarka
    • Projektas prasideda kiekvienų metų sausio 1 d. ir baigiasi metų gruodžio 31 d.
    • Visiems Projekto Dalyviams yra suteikiama galimybė gauti ir gamintis Projekto komunikacijai skirtus maketus. Reklaminės medžiagos spausdinimo išlaidas dengia pats Dalyvis.
    • Projekte gali dalyvauti visos Lietuvoje veikiančios įmonės, kurios turi savo prekybos taškus fizinėje arba internetinėje erdvėje.
    • Visi Dalyviai yra suskirstomi į atitinkamus sektorius.
    • Vienas Dalyvis yra priskiriamas vienam sektoriui.
    • Iki einamųjų metų pabaigos, kiekvienas Dalyvis Projekto metu gauna po penkis slaptojo pirkėjo vizitus.
    • Projekto metu kiekvienas Dalyvis renka balsus už savo prekės ženklą.
    • Projekto metu visos Lietuvos įmonės gali gali būti pagirtos Projekto tinklalapyje www.pagirkimeaptarnavima.lt.

  2. Projekto Dalyvių vertinimas ir apdovanojimas
    • Galutiniai metiniai Projekto rezultatai yra renkami iki einamųjų metų gruodžio 31 dienos.
    • Gauti balsai už prekės ženklo aptarnavimą sudaro 85% galutinio rezultato.
    • Atliktų slaptojo pirkėjo vizitų anketų rezultatai sudaro 15% galutinio rezultato.
    • Slapto pirkėjo anketos bei scenarijai sudaromi organizatorių. Vizitai atliekami atsitiktinėmis Dalyvio darbo valandomis organizatorių atsitiktine tvarka parinktose lokacijose.
    • Galutinio metinio rezultato skaičiavimo metodika yra pateikiama dokumente „Rezultatų skaičiavimo instrukcijos“.
    • Pasibaigus Projekto einamiesiems metams, išrenkamas vienas Dalyvis, surinkęs aukščiausią galutinio rezultato balą.
    • Pasibaigus Projekto einamiesiems metams, išrenkama po vieną Dalyvį kiekviename sektoriuje, surinkusį aukščiausią galutinio rezultato balą savo sektoriuje.
    • Jei sektoriuje lieka 1 dalyvis – įmonė atlieka savo iniciatyva sektoriaus tyrimą, tačiau prekinis ženklas netenka galimybės laimėti geriausiai klientus aptarnaujančios įmonės statuso.
    • Pasibaigus Projekto einamiesiems metams, kitų metų pradžioje renginio metu yra paskelbiami metų Projekto laimėtojai.

  3. Baigiamosios nuostatos
    • Dalyvavimas projekte reiškia Dalyvio sutikimą su visomis projekto sąlygomis ir šiais nuostatais.
    • Organizatoriai pasilieka teisę keisti Projekto organizavimo sąlygas prieš tai iš anksto pranešę Projekto Dalyviams.
    • Dalyvavimas projekte yra tuo pačiu ir sutikimas su prekinio ženklo logotipo naudojimu socialiuose tinkluose bei internetiniame puslapyje.
    • Visa informacija, susijusi su Projektu, bus skelbiama Projekto internetinėje svetainėje – pagirkimeaptarnavima.lt.

 

Dėl projekto informacijos galite kreiptis el. paštu info@pagirkimeaptarnavima.lt

0